Jedzenie na imprezy firmowe. Jak to zrobić dobrze


Jedzenie wpływa na nasz nastrój. Kiedy jesteśmy głodni, jesteśmy bardziej drażliwi i nieszczęśliwi. Z drugiej strony bycie pełnym sprawia, że ​​jesteśmy szczęśliwi i zrelaksowani. Ale wraz z rozwojem kultury smakoszy, to, co jemy i jak to wygląda, jest tak samo ważne, jak to, ile jemy. Dzięki temu cieszenie się pięknym, smacznym jedzeniem stało się nieodłączną częścią wielu udanych wydarzeń biznesowych. Jednocześnie jedzenie i picie są często elementami wydarzenia najczęściej komentowanymi przez gości. Dlatego ważne jest, aby zrobić to dobrze.

Zastanów się, jak chcesz, aby ludzie się czuli

Tworząc wydarzenie, jedną z pierwszych rzeczy, które każdy specjalista ds. wydarzeń powinien ustalić, jest to, jak chcą, aby uczestnicy się czuli. Czy chcesz, aby były zrelaksowane i wygodne, czy zainspirowane i podekscytowane, bardzo ciekawą ofertę ma https://gastro-crew.pl/? Gdy już to wiesz, możesz zdecydować, jaki styl chcesz mieć, stworzyć program wydarzenia i zaprojektować menu, które pomoże zainspirować ten nastrój.

Na przykład, jeśli organizujesz wydarzenie, aby pokazać, jak Twoja firma dostosowuje się do zmian, zachowując ustalone wartości, możesz opracować menu składające się z klasycznych dań z dziwacznym i nowoczesnym akcentem. Pozwoli Ci to wykorzystać nostalgię, aby wykorzystać emocje swoich gości, jednocześnie generując poczucie podekscytowania.

Twoje menu wydarzenia to świetny sposób na odzwierciedlenie Twojej firmy, więc nie oferuj tylko powtarzalnych dań, które zjedli raz po raz.

Bądź kreatywny

Dobre jedzenie nie musi być drogie. Są znacznie prostsze sposoby na zaimponowanie gościom niż podawanie homara, szampana i kawioru. Bądź kreatywny i trochę pomieszaj. Na przykład możesz użyć:

Samoobsługowe punkty gastronomiczne zaprojektowane z myślą o ruchu ludzi i nawiązywaniu kontaktów
Interaktywne opcje DIY, które dodają poczucia zabawy (np. Zbuduj własnego burgera)
Rodzinne jedzenie na talerzu, które zachęca do dzielenia się i rozmowy
Food trucki w stylu street food, które oferują różnorodne i ekscytujące składniki
Zastanów się, kiedy organizujesz wydarzenie
Zaplanowanie wydarzenia jest kluczowym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji, jakie jedzenie podać. Na przykład, jeśli Twoje wydarzenie zaczyna się z samego rana, zapewnienie smacznego śniadania doda Twoim gościom bardzo potrzebnej energii. Podobnie, organizując imprezę po pracy, pamiętaj o przygotowaniu przystawek dla każdego, kto przychodzi prosto z biura, taka oferta to catering kanapki warszawa. Jedzenie zachęci również Twoich gości do pozostania na dłużej, ponieważ zadowolony uczestnik to szczęśliwy uczestnik.

Stwórz doświadczenie

„Gospodarka doświadczeń” to jeden z najważniejszych światowych trendów w marketingu. A dzisiaj, zamiast skupiać się na „rzeczach”, firmy tworzą „doświadczenia”, które przyciągają uwagę swoich klientów. Tak więc, jeśli chodzi o organizację wydarzeń, musisz pomyśleć o tym, co możesz zrobić, aby stworzyć rodzaj okazji, którą ludzie zapamiętają. Chodzi o znacznie więcej niż utrzymywanie ludzi w pełni; chodzi o tworzenie doświadczenia.

 

Umożliwić udostępnianie
W naszym połączonym cyfrowym świecie wyjście na posiłek lub kilka drinków może zamienić się w wydarzenie, w którym ludzie korzystają z mediów społecznościowych, aby uchwycić kluczowe momenty i podzielić się nimi z tysiącami obserwujących.

Jeśli chodzi o imprezy firmowe, jedzenie, które podajesz i sposób, w jaki jest ono prezentowane, ma kluczowe znaczenie, jeśli chcesz, aby ludzie dzielili się zdjęciami z Twojego wydarzenia i zwiększali zasięg Twojej marki. Jeśli jedzenie nie wygląda świetnie, ludzie nie będą chcieli go w swoich kanałach społecznościowych.